Meraviglioso! - Reisverslag uit Rome, Italië van Nies Cools - WaarBenJij.nu Meraviglioso! - Reisverslag uit Rome, Italië van Nies Cools - WaarBenJij.nu

Meraviglioso!

Door: Nies

Blijf op de hoogte en volg Nies

18 Februari 2008 | Italië, Rome

Als ik in Antwerpen op de Meir wandelde, en ik zag iemand met een brede glimlach op z'n gezicht, wel .. Dan wilde ik altijd graag weten waarom die persoon zo lachte. Heeft zij net de man van haar leven ontmoet? Heeft hij juist promotie gekregen? Kwam zij er net achter dat ze eindelijk zwanger is? Het hield me wel eens bezig waarom die mensen zo gelukkig leken dat ze een glimlach niet onderdrukt kregen...

Vandaag was ik die persoon. Brede glimlach van oor tot oor. Vanmiddag heb ik heel het kantoor bij elkaar gegild van blijdschap en vervolgens heb ik heel de dag met een grote smile op m'n gezichtje gelopen. Toen ik om 18u30 de metro naar huis nam, en onder de grond nog steeds stond te grinniken, zwaaide de metrobestuurder al van ver in de tunnel naar mij. Ik barste helemaal in lachen uit en kreeg wel twintig rare blikken. Die metrobestuurder lachte nog harder, en ik, .. Ik kwam niet meer bij! Fantastisch!

Ik wil gaan slapen en pas vrijdagochtend weer wakker worden.. Nu, ik heb jullie lang genoeg in spanning gehouden. Waarom kan ik niet stoppen met lachen? Wel, omdat mijn vriend Geert (geertverschraegen.waarbenjij.nu)vrijdag naar Rome komt!!! Vrijdagochtend zullen we mekaar na bijna 3 weken terug zien. Hij blijft voor vier daagjes, maandagavond vertrekt hij weer. Ik kan niet wachten! SUPER...

Ik wil graag een concept voor mijn gids uitwerken 'Romantic Rome', ideale gelegenheid om dit concept verder uit te werken, en uit te testen uiteraard. Komt dik in orde.

Ander (Romeins) nieuws volgt deze week! FOTO'S KAN JE ALVAST BEKIJKEN OP: http://nizzie.spaces.live.com/photos/, verder klikken op 'Nies in Roma'.

Ciao bellas! X




  • 18 Februari 2008 - 20:15

    Monique:

    Hallo,Nies. Hy heeft da weer goed bekeke(onze Geert).Ik hoop dat jullie die 4 dage echt geniete van elkaar en van Italie.Dan kunnen jullie weer met veel energie een nieuwe week beginnen. Doe da daar goe en tot de volgende. Groetjes Guy en Monique.

  • 18 Februari 2008 - 20:34

    Nies:

    Hey Monique en Guy. Genieten zullen we zeker doen! Daarna kunnen we er inderdaad weer helemaal tegenaan, want het werk staat niet stil natuurlijk. Af en toe een beetje opladen is goed voor de batterijtjes :-) Tot in maart!

  • 19 Februari 2008 - 16:53

    P'ke:

    Hey Nies

    Geniet ervan als hij daar is. Toen Maarten hier was merkten mensen ook op dat ze mij nog nooit zo gelukkig gezien hadden... :-)

    Voor de rest: die romantiek.. laat iets weten eh als je de ideale plek vindt!! ;-)

    xx

  • 20 Februari 2008 - 15:45

    Liesbeth:

    Heyey Nizzieke!

    Zoals beloofd een berichtje ;-)

    Leuk om te horen dat alles goed ga!
    Geniet samen met uw geertje van 'Romantic Rome' en het ga je goed ginder!

    Geniet ervan lief maatje!

    Dikke x L.

  • 21 Februari 2008 - 11:52

    Vicky:

    Hey Nies, alles goed ginder? 't was gisteren cantus ik miste een luide stem om de schachten in bedwang te houden!! :-) Ze waren weer rumoerig, dus 't wordt tijd dat je terug komt, hihi.. Geniet maar van je weekendje met Geert, het zal je deugd doen wsl!

    Dikke kus X..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nies

Stage in Rome van 5 februari tot 20 maart. Daarna 2 weken werken in kinderopvang Stekelbees. Begin april voor een week naar Budapest

Actief sinds 28 Jan. 2008
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 43289

Voorgaande reizen:

05 Februari 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: