Rondje toerist uithangen! - Reisverslag uit Rome, Italië van Nies Cools - WaarBenJij.nu Rondje toerist uithangen! - Reisverslag uit Rome, Italië van Nies Cools - WaarBenJij.nu

Rondje toerist uithangen!

Door: Nies

Blijf op de hoogte en volg Nies

08 Februari 2008 | Italië, Rome

Wauw, vandaag op korte tijd veel gezien! Ik was pas tegen 12u30 op stap nadat ik de badkamer onder handen genomen had (de keuken zal voor morgen zijn).

Vandaag gezien: Piazza Popolo, Piazza Navone, Via del Corso, Pantheon, Villa Borghese (van ver :-))

Goed gewerkt dus. Daarnet heb ik beetje beter kennis gemaakt met Kameo, de kotgenoot. Hij was heel blij dat ik het aangedurfd had om die badkamer schoon te maken want hij had het ook geprobeerd maar was niet verder dan de wc pot geraakt, haha! Hij is hier blijkbaar ook pas van vrijdag, en hij zei dat hij net als mij ook erg eenzaam was.. Dus nu praten we wat meer met mekaar en we hebben afgesproken om dit weekend iets te gaan doen.. OEF ! Hij is wel schattig, een Engelsman maar wel van een andere origine want hij heeft een mooi kleurtje.. En hij is homo denk ik, of toch zeker heel verwijfd, hihi!

Vandaag nog beetje aan artikels werken, morgen Vaticaan denk ik.. En dan hopelijk morgen avond eens iets leuks gaan doen.

Grappige anekdote: m'n schattie vraagt me vaak kookadvies via MSN :-) Goed bezig baby!

  • 08 Februari 2008 - 19:24

    Schattie:

    merci reddende engel ;)

    Love you!!

  • 09 Februari 2008 - 11:03

    Chris Bruynen:

    hey nieske
    hoe is het daar in Rome ook goed weer zoals hier. geniet er maar van het zal de moeite waard zijn
    Jos chris jill domien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nies

Stage in Rome van 5 februari tot 20 maart. Daarna 2 weken werken in kinderopvang Stekelbees. Begin april voor een week naar Budapest

Actief sinds 28 Jan. 2008
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 43288

Voorgaande reizen:

05 Februari 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: