Opgeruimd staat netjes! - Reisverslag uit Rome, Italië van Nies Cools - WaarBenJij.nu Opgeruimd staat netjes! - Reisverslag uit Rome, Italië van Nies Cools - WaarBenJij.nu

Opgeruimd staat netjes!

Door: Nies

Blijf op de hoogte en volg Nies

08 Februari 2008 | Italië, Rome

Vrijdag, mijn derde dag in Rome! De voormiddag bracht ik alvast heel gezellig door. Niet dus. Al poetsend. Toen ik me vanmorgen ging wassen en tanden poetsen enzo kon het ik het écht niet meer aanzien: haar in elke hoek, vieze glazen om je mond mee te spoelen, overal stof.. Dus ik: handschoenen aan, emmertje gevuld, sproeiertje mee en KUISEN MAAR !

Moeder, je mag trots zijn: de badkamer blinkt :-)

En nu over naar de fun.. Ik ga me klaarmaken om de stad weer in te trekken!

Ciao

  • 08 Februari 2008 - 13:26

    Rens:

    foto's van badkamer+appartement worden verwacht in mijn inbox.

  • 08 Februari 2008 - 16:47

    Babes:

    Miss you!!!

    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nies

Stage in Rome van 5 februari tot 20 maart. Daarna 2 weken werken in kinderopvang Stekelbees. Begin april voor een week naar Budapest

Actief sinds 28 Jan. 2008
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 43301

Voorgaande reizen:

05 Februari 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: