Even rust - Reisverslag uit Rome, Italië van Nies Cools - WaarBenJij.nu Even rust - Reisverslag uit Rome, Italië van Nies Cools - WaarBenJij.nu

Even rust

Door: Nies

Blijf op de hoogte en volg Nies

07 Februari 2008 | Italië, Rome

Ciao!

Blijkbaar tap ik momenteel ergens van een draadloos netwerkje wat af, want opeens kan ik hier (appartement) op internet.

Vandaag ben ik nadat ik van 10u30 tot 15u30 op kantoor ben geweest nog naar de 'Fontana Di Trevi' geweest.. Fantastisch gewoon, ik was wederom onder de indruk. Het was er wel koppenlopen, amai.

Het "grappige" is dat ik alles alleen doe en dus moeilijk foto's kan nemen van mezelf. Dus regelmatig vraag ik even of mensen en foto willen nemen. Je kan dan natuurlijk moeilijk vragen 'opnieuw, m'n haar lag niet goed'. Maar ik ben al blij dat ik een paar foto's met mezelf er op heb.

Ik wil ze graag hier op plaatsen maar ze zijn te groot blijkbaar dus heb ik al een deel op m'n space gezet!

Morgen Spaanse Trappen, Piazza di Spagna, Piazza Navona, .. Dit weekend wil ik het Vaticaan nog bezoeken!

Nu ik hier even gebruik kan maken van (illegaal) internet ga ik mijn avond spenderen met het chatten met wat vrienden en uiteraard het liefje in Budapest!

Tot hoors!

  • 07 Februari 2008 - 18:43

    Moeke:

    Dag Nies
    Toch fijn wat van jou te lezen .Je zult nog vele prachtige dingen zien, en je kot
    genoten zal je nog wel beter leren kennen
    Ik kijk elke dag op deze site en ook die van Geert,en daar is alles ok.
    Vele groetjes van Moeke Vake en Rens

  • 07 Februari 2008 - 21:54

    Weffke:

    en 'n dikke kus van weffke ils ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nies

Stage in Rome van 5 februari tot 20 maart. Daarna 2 weken werken in kinderopvang Stekelbees. Begin april voor een week naar Budapest

Actief sinds 28 Jan. 2008
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 43295

Voorgaande reizen:

05 Februari 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: