Eindelijk berichtje! - Reisverslag uit Rome, Italië van Nies Cools - WaarBenJij.nu Eindelijk berichtje! - Reisverslag uit Rome, Italië van Nies Cools - WaarBenJij.nu

Eindelijk berichtje!

Door: Nies

Blijf op de hoogte en volg Nies

07 Februari 2008 | Italië, Rome

bionguorno a tutti!

Eindelijk kan ik wat van mezelf laten horen! Met de nodige moeite want ze werken hier met qwerty toetsenbord en dat is niet gemakkelijk!

De vlucht was goed, alles ging vlot. Geert had vertraging maar ik gelukkig niet zodat ik in Rome nog op tijd de trein kon nemen naar Tiburtana waar ik met mijn 'baas' ginder afgesproken had.

Rond 22u30 was ik op het appartement: groot maar wel wat vuil. Ik woon er samen met 2 jongens, vandaar mss :-)

Gisteren heb ik het Colloseum en het Foro Romano bezocht: prachtig gewoon. Ik was echt onder de indruk!

's Avonds begon het wat te wringen want van Geert hoorde ik dat hij al was gaan fitnessen en dat hij heel leuke kotgenoten had... En daar zat ik dan: alleen op mijn kamer zonder huisgenoten (waar hangen ze toch uit?) en zonder internet. Redelijk frustrerend en eenzaam dus!

Vandaag ben ik naar het kantoor gegaan van Carta Giovani, de zusterorganisatie van CJP. Ik werd hier vriendelijk onthaald en ben net met hen een (heerlijke) Italiaanse lunch gaan verorberen! Dat heeft me wat opgefleurd: kon ik toch met iemand praten.

Volgende week dinsdag of woensdag hoop ik internet te hebben! Dan kan ik meer van me laten horen en heb ik 's avonds ook wat om handen.

Het adres was trouwens fout, ik woon in Via Padova 35 !!!

Arrividerci!!!

  • 07 Februari 2008 - 13:22

    Karolien:

    Hey Nies,

    Allé, ik zie dat je goed bent aangekomen. De kotgenoten moet ge enkel nog wa bewerken :-D. Ik vertrek morgen (spannend!) en hopelijk heb ik ook leuke kotgenoten.

    Amuseert u daar en tot snel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nies

Stage in Rome van 5 februari tot 20 maart. Daarna 2 weken werken in kinderopvang Stekelbees. Begin april voor een week naar Budapest

Actief sinds 28 Jan. 2008
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 43297

Voorgaande reizen:

05 Februari 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: