Ché freddo! - Reisverslag uit Loenhout, België van Nies Cools - WaarBenJij.nu Ché freddo! - Reisverslag uit Loenhout, België van Nies Cools - WaarBenJij.nu

Ché freddo!

Door: Nies

Blijf op de hoogte en volg Nies

22 Maart 2008 | België, Loenhout

Hey allemaal,

Ik ben terug thuis! Ik wil beginnen met bedankjes. Mijn ouders voor de mooie slinger, de 'welkom Nies'-affiche én de prachtige bos bloemen. Marjan om mij af te halen aan de luchthaven. De ouders van mijn vriend Geert om het fototoestel en de dvd's mee naar Budapest te nemen. En al mijn vriendinnen voor de dikke knuffels en de lieve woorden. Vooral donderdag was een erg emotionele rollercoaster. Fijn om zo onthaald te worden!

In mijn vorige berichtje schreef ik dat ik onder andere uitkeek naar de stilte... Wel, toen ik hier donderdagavond na een gezellig café-avondje in bed kroop, kon ik niet wennen aan de stilte. Hier hoor je niets. Geen claxons, geen auto's, geen vuilniswagens, geen mensen op straat, ... Ik kon er gewoon niet bij! Het eten gaf me hier ook meteen een flinke dreun, Belgische kost blijkt me toch zwaar tegenover de Italiaanse. Mijn maag is nog niet 100% in orde, en de wc is de eerste dagen een goede vriend gebleken.

Iedereen terug zien is fantastisch, en ik heb in Rome ook wel gevoeld wie mijn echte vrienden zijn. Da's dan ook weer meteen duidelijk... :-) Ik moet nog twee artikels afwerken thuis, en natuurlijk ook nog aan mijn stagerapport sleutelen... Als mijn artikels af zijn, worden ze gelay-out door professionals en komen ze op websites van verschillende Europese zusterorganisaties van CJP België (www.eyca.org). Als dat allemaal gerealiseerd is, laat ik jullie zeker iets weten!

Dinsdag begin ik te werken bij de kinderopvang Stekelbees in Gooreind. Kleuters, hier komt Nies ;-) Nu is het vooral uitkijken naar 5 april, dan vertrek ik naar Budapest om mijn vriend te gaan bezoeken. Ik kan niet wachten, het is soms echt moeilijk. We hebben elkaar dan ook beloofd om nooit meer zo lang van elkaar gescheiden te leven!

Schatjes, tot de volgende! Rome was in een woord fantastisch.. Ik mis het ginder!

Kus,
Nies


  • 23 Maart 2008 - 16:47

    Babes:

    Wees er maar zeker van dat we nooit meer zo lang van elkaar gescheiden zullen leven. Integendeel :-)

    Mijn tanden zijn bijna kapot gebeten maar nog 13 daagjes...

    Love you XXX

  • 26 Maart 2008 - 13:21

    *Petra*:

    Hi Nies !

    Mercikes voor je smsje zaterdag!
    Maar Jan lag doodziek in bed en ben toch maar bij hem gebleven... Zondag had ik wel lang genoeg zijn handje vastgehouden én ben ik wel naar Brecht gegaan. Ik dacht jou daar eindelijk terug te zien... Echt spijtig dat je te moe was...

    Toch hoop ik je snel in LH-city te ontmoeten, want ben reuze benieuwd naar al je 'Romeinse' avontuurtjes !

    X, Petra

    PS. Stekelbees Gooreind? Enkel kleuters of ook de 2de klas? Misschien heb je dan wel enkele kids uit mijn klasje?

  • 11 April 2008 - 20:16

    Cecilia:

    Lieve Nies,

    Ik ben ontzettend benieuwd naar je belevenissen is Budapest.
    Groetjes en geniet van elk moment.
    Cecilia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nies

Stage in Rome van 5 februari tot 20 maart. Daarna 2 weken werken in kinderopvang Stekelbees. Begin april voor een week naar Budapest

Actief sinds 28 Jan. 2008
Verslag gelezen: 347
Totaal aantal bezoekers 43263

Voorgaande reizen:

05 Februari 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: